HELPDESK
SERVISNÝ ZÁSAH NA DIAĽKU
SME TU PRE VÁS! - Servisný zásah na diaľku
Pre umožnenie vzdialeného servisného zásahu je potrebné stiahnuť a inštalovať aplikáciu pre vzdialený prístup, ktorá umožní nášmu technikovi po dobu servisného zásahu na diaľku ovládať Vaše zariadenie a pomôcť Vám s Vašim problémom.
Postup pre stiahnutie aplikácie
- Kliknite na “Povoliť jednorazový prístup”
- Zaškrtnite políčko o súhlase s licenciou na použitie programu
- Pokračujte tlačítkom Next (Ďalej)
(stiahnutím aplikácie súhlasíte s nižšie uvedenými cenovými podmienkami za využitie danej služby)
UPOZORNENIE
Po nainštalovaní aplikácie je Vaše zariadenie prístupné pre naše oddelenie technickej podpory a je uvedené v našom internom zozname spravovaných počítačov. Prístup k zariadeniu je zabezpečený menom a heslom používateľa operačného systému Windows. V prípade, že nepoužívate pre prístup do Windowsu heslo, je používaný tzv. Autentifikačný kód. Ak chcete prístup k Vášmu zariadeniu po ukončení servisného zásahu obmedziť, môžete tak urobiť zmenou hesla do Windows, v prípade autentifikačného kódu jeho zmenou. Môžete aj úplne odinštalovať aplikáciu pre vzdialený prístup, potom však prípadný nasledujúci zásah bude predĺžený o opätovnú inštaláciu tohoto softvéru.
CENNÍK VZDIALENÉHO PRÍSTUPU
Služba | Cena |
---|---|
Jednorazový vzdialený prístup | 5 € |
Servisná hodina vzdialeného prístupu
účtuje sa každá začatá 1/2 hod |
40 €/hod |
Vzdialený prístup na 1 rok k 1 zariadeniu | 20 € |
Vlastný účet pre vzdialený prístup k svojim zariadeniam na 1 rok | 25 € |
Inštalácia vzdialeného prístupu | 10 € |